BildBomB!

Har hittar mina skivor där jag har lagt över massa bilder på
sen låg tid tillbaka, haha fyfan skicka minnen man har när man
kollat alla bilder, helt sjukt!
Här är iallafall några av alla bilder!


nyårsafton me michelle 2009




när jag&poppen fotade vid fyllån 2007

Jag & lotten skulle härma andreas&linus , hah

Värnamo 2009 på chappen med frida&tess..    Påväg till Kalmar 2009

Midsommar 2009                                             jag&Frida ♥

Jag&michie sommaren 2009                              jag&poppen i skolan

när pernilla fylde 15                                                Jag&lotten

Liseberg 2009 med tjejerna!

Crazy day


hos pernilla med tjejerna!


 avslutar med en härlig bild från saknade turkiet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0