skola imon....

Ska snart ta och kolla film, tror att det blir några
Andra avenyn avsnitt innan man somnar.
Mina ögon bara kliar & kliar hela tiden och mitt ena ögar är
helt svullet och bara rinner pga den irriterande pollen som slagit ut!
usch vad jag hatar det! det är typ det värsta med
våren/sommaren. går lixom aldrig över får ta tabletter
minst 2-3 gånger om dagen om det ska hjälpa....

Anyway, imon äre skola som gäller, buhu... skönt att man
bara går 3 dagar sedan helg igen. och plus att man slutar
vid tjogo i tolv imon, kan det bli bättre?
Ska in till stan med lotten efter skolan oxå  :)
men vi hörs imon igen, puss&godnatt!


Bild från igår på mig,lotta och amanda :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0