SUNSHINE!

Hej bloggen eller godmorgon kanske jag ska säg!

Vaknade för en stund sen. Var så sjukt trött igår
efter att har varit på busfabriken med mitt lille kusin barn
som är fullll av energi haha, va redigt trött när jag kom hem! ;)
Somnade först i soffan vid nio , sen gick in åh la mig i min säng.
inte okej asså, nu när man kan vara uppe när de e lov och allt...
men aa jag hade mina själ till de oxå! Hade iallafall en skojjig dag! :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag , men det är riktigt fin väder
idag  har fått öppna fönstret för de e så varmt i mitt rum! Härligt!
Kanske ska åka till badhuset sen kanske sola ? få se..
Ska ta och göra lite fukost nu.
Blogga mera senare , hörs då ! PUSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0