Tagga kvällen!

Heej på er!

somnade vid 2 tiden igår, efter att har kollat på filmen
Älskar mig med Amelia. så va rätt så död imorse! hah
Har nästan precis duschat åh tvättar håret osv , så nu känner
man sig lite mer fräschare!
Amelia är inne i duschen nu så passa på att blogga lite.

Ska snart göra mig färdig tror jag... Ska ju till Amanda ikväll med tjejerna oxå,
massssssa kuuul! Man ska ju typ klä ut sig oxå så jag ska bara ha en
sån ögonmask eller vad de heter, en sån för ögonen ni vet ? :)
Så blir inte på mycket med bloggen idag heller, men det är en dag imon oxå!
åhh det är bara 8 dagar kvar tills jag fyller år! happyface!
Ska försöka blogga lite innan jag åker så håll utkik ifall :)


P-Pusssss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0