26 april.

HEJ SÖTNOSAR! ♥

Har ju haft studiedag idag, sådär lagom härligt när man vet att dem
flesta skolorna började idag hah.  

Sov ju över med amanda&lotta igår :) redigt kul!
stack till stan med lotta idag typ vid ett, och molle fick oxå följa med
medans foffen fick stanna hemma. Satte oss vid vattnet och käkade
glass & jordgubbar åh molle oxå förståss. Sen blev det hem igen och fira
min lillebror för han fyller 12 år idag så när jag och molle
kom hem så vart redan min mormor och ''farmor'' 
där sedan kom det lite till folk! Och gissa om inte foffe blev överlycklig
när molle kom hem igen efter att har varit i från honom
i ca 2 timmar han följde efter honom vart han än gick , haha!
hihi min bror börjar bli stor pojke nu haha :)

Grattis världens bästa bror 12 års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0