Tur i oturen...

Heej på er!

Förlåt för dålig update. Men va & hjälpte till för klassen idag
mellan 9-12 sen blev det in till stan med mami sen hem.
Sen hände de en 'olycka om man säger så. Jag &min bror
hoppade stutsmatta för vi har satt upp den osv. så på något
konstigt vis så låg jag ner och han hoppade sen rätt som de va
blev det bara svart, först fattade jag ingenting sen kände jag bara
hur det bara rann näsblod. fick panik sen kom mamma & hjälpte mig.
tror aldrig jag haft så ont som då, hela huvudet dunkade....
uusch va helt svullen när jag kom in tur att det mesta av
det gått ner nu iallafall! Tur det gick gick som det gick, kunde ju lixom blivit värre...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0