11 augusti 2011

Hej bloggen!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket,
inte varit så roligt väder heller typ bara blåser hela tiden osv...
Har mest plockat i ordning imitt rum ska nog kanske
fortsätta imon och kanske oxå måla om de, spännande haha.
Nej, men är så trött på de så vill ha väck så mycket aja strunt i de nu.
Har kollat till mina små kaninungar oxå som är 3 dagar idag,
vill knappt inte gå där ifrån när man är där, är så kul att
se hur mke dom utveckas dem växer ju så otroligt fort!
Skulle igentligen tränat med Amanda&Lotta innan men blev inte så...
Fick i allafall med papi ut åh springa så följde min bror med oxå,
sprang ca 5 km , höhö fett stolt! aja nu ska jag kolla lite film,
blogga mera sen om jag inte hinner somna ;)
pussss!

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag skulle aldrig orka 5 km :oo Coolt ;)

2011-08-12 @ 02:07:21
URL: http://sanningenomarika.blogg.se/
Postat av: Lisamarie

sv: haha jo de förstår jag :D kan du inte lägga ut bilder så man typ får se hur mycket de utvecklas på en vecka eller något?:D

2011-08-12 @ 11:02:09
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0