De finaste ngn kan få!

Hej & godmorgon på er!

& förlåt ännu en gång för dålig uppdatering (like always) !
känns som om tiden sringer iväg och har mke och göra
(fast kanske inte är så mke ändå)
så kommer bloggen i handra hand, inte bra asså!
aja slut med alla bortförklaringar nu bloggar jag iallafall!
Har varit med laura hela förra veckan tills igår.
igår hade vi även studiedag, ngt som verkligen behövdes!
sköltröttheten börja komma mer och mer så
jullovet är redigt efterlängtat kan jag säg!
aja ska ta och börja fixa mig lite nu min
buss går 07.42 så får skinda mig lite.
aja blogga mera senare pussss!

bildrepris...


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ovanligt att du är med laura :)

2011-12-07 @ 14:00:43
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0