Finn ett fel?!

Hej på er!
Hoppas ni alla mår bra! :)
Har inte hunnit blogga så Mke, (som ni kanske märkt) iallafall i tisdags så va jag på välja med Laura och hennes familj, hittade inte mer än en ny tröja, vart sjukt Mke folk där så fick typ panik i vartenda affär man gick in i så blev inte länge man stod ut! Igår träffade jag min kusin Amelia, ett tag sen sist så de va kul att se henne igen! Blev en runda på stan och sen en fika på hello.
Idag har jag bara städat och fixat lite i mitt rum har även rensat gaderoben, skönt att ha de gjort, + att de finns plats för mera nytt! ;)
Aja ska ta och fixa mina naglar nu, blogga mera sen pusss!


Finn ett fel?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0