25/12-2011.

Hej på er & god jul!

Hoppas ni alla haft en fin jul & kanske fått ngt fin i julklapp?! :)
han inte blogga igår eftersom de blev massa julfirande osv.
Haft en toppen jul iaf, fina presenter, trevliga människor, julmat och massa julmys!
Va hemma halva dagen igår oxå kom även min fina över en stund oxå ♥,
sen åkte vi till min moster där min kusin&hans fru & mina kusinbarn & mormor va
så firade vi jul med dom.  Va så roligt att se Cornelia&Linus (mina kusinbarn)
öppna sina julklappar & sen springa runt till alla & visa vad dom hade fått haha så himla söta!

Idag kommer min ''farmor&farfar'' hit och ska äta lite
sen ska jag iväg tror jag, få se hoppas på de iaf!

Som sagt hoppas ni alla hade en fin jul, jag har iaf haft de toppen!
Kram.


Här är lite av de som jag fick i julklapp,
fick massa andra saker som tex. ett kamerastativ till min systemkamera
åh min älskade GHD plattång som ni ser på bilden!
Mer än nöjd tjej!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Cool plattång! :D

2011-12-25 @ 16:45:19
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0