Båstad imogon med bästa lotta!

Hej på er!

Slutade 3 idag så var typ hemma kvart över.
Vid fyra drog jag & mina två bröder+ kusin till badhuset.
Simmade lite, fast eftersom Viktor tycker det är roligare
att var i äventyrsbadet än att simma så blev vi där längre.
Hoppade faktist från 3an, höhö stolt?! (a. nej, men det var as länge sen
jag gjorde de faktist ! ;p . haha men iallafall!
Imon Ska jag &min Lotta till Båstad, för vi ska skugga på båstad privata (gymnasie),
kommer säkert att bli skojj
, bara de att min mamma kommer väcka mig
vid 04.00 imogon bitti sen kommer lotta och hämta mig vid sju &
tåget går vid 08.00 höhö snacka om att jag kommer vara trött/döende!
Blir kanske något inlägg innan jag gå & lägger mig , Måste ju vara på
hugget imon så jag orkar gå upp!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0