2011-07-27

Heej på er!
förlåt för dålig update, men har bara mig själv att skylla på ändå, för vart så sjukt trött...
Höll på att försova mig imorse innan jag skulle till jobbet så hade typ 20 minuter på mig att springa till bussen,puuu!  Elvira (barndomskompis) kom typ vid 8 när jag redan vart där en timma haha helt lost,
såå vi tog allt de sista tillsammans sen :) haha mycket roligare att jobba med henne! Tog en varsin sprkcykel (fast med flak&broms) och körde runt med, och fyfasiken vad fort dom gick hahah höll nästan på att köra in i massa grejer i svängarna haha!  Skulle igentligen åkt till mittkusinbarn idag som fyller 4 år! men eftersom inte mami mår så bra så blir det en annan dag... Va även och hämtade min vovve hos frisören innan,  som blev överlycklig när jag kom, aaaw! fin blev han med, like always!


Ska ta och lägga in lite mera bilder ifrån turkiet, hörs sen pusss!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu?

2011-07-27 @ 19:56:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0