lycklig tjej!

Heeej på er!

Igår vart jag ju på handledarkurs för ska ju börja övningsköra
Satt där i nästan 4 hela timmar! rätt så lamt faktiskt...
typ 10 minuter efter jag kom hem så kom min saknade kusin hem till
mig och sov över och hon ska stanna inatt oxå. :)
Har bakat kladdkaka, massa gott. & nu ligger vi med våra laptops
och bloggar lite.   Michelle har även hjälpt mig så jag kommer
får desigen fixat mkemke fortare än att vänta i typ 20 år.
En tjej som redan nu håller på med den så antagligen kommer
den att sättas in på bloggen redan ikväll! happyface!
får hoppas på det bästa iallafall!
   hörs senare Kram.


gammal bild på mig och jordgubben :) hahah you know! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0