~bara leva livet.

Hejhej!

Kom hem från studentfesten för en liten  stund sen.
Riktigt kul!     Känns som om jag bara stressat hela dan idag
- började med att man försov sig, vaknade 9 & började halv 10
men kom nästan itid ändå fast hela morgonen bestod utav stress!!!
sen fick man skinda sig hem för att gå ut med hundarna...
& sen va jag tvungen att åka ner till grizzly åh köpa massa hundben &annat sånt
som Molle älskar, hihi han fyller faktiskt år imon min lilla älskling! ♥
sen va de hem igen in i duschen osv för att göra sig i ordning
aaa tror inte jag behöver förklara mer iaf! ni förstår....
Anyway, studenfesten va helt okej, Emil (min kusin/studenten)
värkade ha väldigt kul iallafall! ;)
men aa ska nog ta och se ngn film eller ngt, imon ska man upp tidigt
för att jobba, men vi hörs imon igen pussss!

En utav alla 450 bilder, hah. kommer nog lite mera bilder imon!
pusss på er och ha det bääääst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0