Kvälls dopp!

Heej på er!

Somnade vid halv tre i natt och då va jag fortfarande inte färdig med musikvideon som ska vara inlämnad tills imon, men nu äntligen efter en timma till så är den klar! och har fått skicka den till pernilla så får hoppas hon bränner ut den!!!     Mamma väkte mig vid tio tiden så fick typ bara sova i ca 7 timmar så va rätt trött men följde med henne till e-stop, fick med mig en vit tup topp hem. Värdet har varit på topp idag oxå så vid fem åkte jag,pappa,mamma och min bror till stranden för att ta ett kvälls dopp, dock så badade aldrig jag, låg bara i solen och fotade en massa! så kommer nog lite bilder sen :) .
Men nu ska jag iallafall in i duschen, hörs sen! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0