2011-06-12

~Heeej sötnosar!

Han inte bloggar så mke igår när jag kom hem från stan
så får vara lite mera social nu istället!
Tog bussen in till stan vid ett tiden  igår med julia,
gick runt lite och sen stack jag,julia& lilly
och åt kinamat, MUMS! sen vidare till bion
- Hur många lingon finns det i världen? såg vi,
den va faktiskt mke bättre än vad jag trodde den skulle vara!
efter de så gick jag&julia, vi tog en glass och sedan bussen hem.
de va typ min lördag.   Firade min älsklings vovve oxå
ju som fyllde hela 8 år! Tiden går verkligen galet fort!
tänk att jag va bara 8 år när jag fick min lille prins!
Han fick massa ben,pankaka och hundgodis de som han älskar! :)

Idag har det inte hänt så mke, va med mami&papi i
falkenberg en sväng sen åkte vi till flygstaden och
sedan vidare till morfars grav osv...
Tänkte att jag skulle lägga upp massa bilder på när
jag va på liseberg med klassen och ifrån studenten i fredags!
så håll utkik!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0