Skolavslutningen 2011, bästa 9a♥

Igår vart det skolavslutning, på bästa vallåsskolan!
& sista året för mig&många andra som oxå gick ut 9an.
det började som vanligt med massa uppträdande i idrottssalen,
efter de samling i klassrummet och sen va de avslutningsmiddag med alla
9or och lärare & betygsutdelning osv.  Fattar inte hur jag kunde hålla
tårarna tillbaka, ist så har jag gråit idag, haha typiskt(!?) de va jätte fint
iallafall, och jag skanar redan min fina klass och alla andra! buhuhu :'/ .
Men nu taggar man inför sommarlovet 2011 iaf!♥

Här är några bilder från innan,undermiddagen, och efter skolavslutningen!












Får bli sista bilden, bjuder på den!

Kommer sakna alla så sjukt mycket!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0