19/11

Hej på er!
Sov över hos Laura i torsdags, sen följde hon med mig hem igår och sov över här. Va ute en stund igår och träffade även amer&matijas sen blev det att vi alla gick hem till mig.
Idag vaknade vi vid halv 12, skönt att äntligen få sova ut på helgerna (har ju sagt upp tidningarna) så de va inte helt fel! Laura åkte hem vid halv ett och sen dess har jag typ inte gjort någonting sjukt seg lördag asså men känner ändå att jag inte ha ngn ork i kroppen så tror de blir en lugn lördagkväll idag!
På tal om inget annat, igår i skolan så höll vi på att göra frisyrer hela dagen, själv gjorde jag flätor på sidan, uppsatt och sedan lockar, blev faktiskt redigt nöjd ändå! (kommer bild) sen kom söta Nathalie och ville ha flätor som jag lovat henne, Emmy,Emma & Felicia fick och håret fixat ! :) aja nu ska jag inte tjata mera bloggar mera sen puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0