23/11 2011

Hej på er!
Blir ett sent inlägg nu för inte haft tid tidigare idag. Sov över hos Laura igår, mysigt! Började halv 9 idag har gjort fest frisyrer idag, (kan lägga upp en bild på hur min frisyr blev) och färgat ögonbrynen på 3 stylister gick bättre än vad jag trodde det skulle göra!
Slutade vid tre, gick hem till lorre och va där en stund sen åkte vi till sjukhuset & hälsade på hennes mamma sen blev de hem, tog hundarna en runda innan.
Ska snart ta och sova bussen går 07.40 imon bitti så blir lite tajt om tid...
Aja bloggar mera imon pusssss


Kommentarer
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling och ha chansen till att ta del utav mina 200-400 unika besökare per dag! :-D

Direktlänk: http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2091524

2011-11-26 @ 12:03:48
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Jontte

Om du vill så kom gärna in på min blogg och säg vad du tycker om att pizza är en grönsak i USA numera.Vill veta vad DU tycker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0