Äntligen!

Hej sötnosar!

hoppas ni alla mår bra?! :)
med mig är det helt okej faktiskt,
lite trött, men kan tänkta mig att de flesta är de
efter första dagen i gymnasiet/skolan efter lovet!
aja helt okej skoldag, följde med emmy hem efter skolan,
gick i stan lite sen blev de träning -blev två pass idag,
nu känner man att man är igång igen & de gillas!
blev både dans & styrketräning!
Har varit hemma ett tag, ska snart göra mig redo
inför sängen...


Ni kanske märker att jag bytat header? blev bara ngt i paint på 5 minuter.
Men är iallafall nöjd med den sålänge tills de blir ngt annat, va så sjuk
trött på den andra så nu är den borta ÄNTLIGEN!
vet att jag tjatat om att byta ett tag så nu är de gjort men
som sagt blir bara såhär för tillfällit, är lite mer små saker
som jag vill fixa oxå men får ta de en annan gång,
-Men får hoppas ni gillar de nya lite mera! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0