exakt en månad kvar igår!

Hej på er! ett tag sen sist! som ni säkert märker så bloggar jag nu mera när jag har tid osv.
tiden räcker inte till så mke eller är de bara jag som inte har lust till det ?
aja iallafall
som ni vet så har jag gått på pencelin två gånger i rad pga urinverksinfektion från första till andra kuren med tabletter så gick det bara två dagar emellan tills det kom tillbaka igen.. Förra måndagen så fick min pojkvän &hans mamma köra mig till akuten dels för de hade kommit tillbaka igen (&då gick de 4 dagar emellan) & för jag va helt förstörd mådde illa& nästan hela världen snurrade för mig, blev kontoll, två urinprov och fem blodprov fick ännu stakrare pencelin som värkar ha hjälp, tar dom fortfarande dock men bättre har det blivit som tur är!
-Igår vart de exakt en månad kvar tills jag fyller 17, lääängtar fast igentligen hade jag velat bli 18 direkt haha! ;)
Anyway, idag blev de att övningsköra lite,det  börjar gå bra nu! efter de blev de hem till min pojkvän så blev de ut & springa ligger just nu i sängen med laptopen i knät åh väntar på att han snart ska komma hoppas jag.
Studiedag imon skönt!  Här är ngr utav bilderna från när vi va på vallåsen åh åkte skidor, bättre sent än aldrig?!



Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

kul att snart fylla år^^

2012-03-13 @ 16:02:31
URL: http://eemma.se
Postat av: ~ L I N N ~

Vill du ha t.ex skyltar (t.ex dagens outfit osv), ny design eller varför inte en ny header till bloggen?

Kika då in på min tävling där du kan vinna presentkort på JojjoDesign, hon är super billig och drar 2 vinnare som får ett presentkort på 100kr var!



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-pa-jojjodesign.html#comment

2012-03-14 @ 18:26:06
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0