25 Januari



<3

Får bli ett lite sent inlägg eftersom varit i stallet och på Ellen, kul vare.
Men inte lika kul i stallet när min ridlärare sa att hon skulle sluta blev faktist lite chokad där.
Sist vi fick en ny ridlärare så hade vi henne i en och en halv termin och sen plötsligt en dag så kom hon inte ? näää för då hade hon skaffat ett nytt jobb.... Kunde ju åtminstånde sagt ''hej då'' men nej henne får man aldrig se igen!
Sen kom Ida tillbaka som man inte gör mke med och nu har vi Emma som är BÄST!!!! Jag,Emelie&Matilda sa att sluta hon så slutar vi! haha men de gick hon inte med på, kommer klart inte bli lika kul så aa vet inte hur jag ska göra men får se hur de bli!

Sitter här och fryser tror jag ska flytta på Molle som ligger ver hela sängen.
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0