†15Februari1996-16December2010♥



Har varit på begravning idag för Daniel,
därför jag inte bloggat tidigare idag.
Bergavningen va massa fin iallafall!
Jag&Pernilla satt & höll i hand hela tiden.
Blev typ helt tom i huvudet & fattade ingenting,
sen när vi skulle gå ut åh dom bar ut kistan,
& hans mamma,pappa& lilla syster gick efter
och var helt förkrossade då bara rann tårarna
& man började förstå! fyfasiken asså!
Hans syster hade skrivit en dikt till honom - så fiint! ♥ 
Gick till platsen och la massa rosor 
& bara grääät! de va så sjukt fint med musiken &allt! ♥





Men som jag sakt innan, 

Du e inte borta, du  har bara gått lite i förväg! ♥ †

Vila i Frid himlens finaste ängel!  ♥ †

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Sv; Visst säg till när du lagt till mig :)



Vila i frid :(

2011-01-05 @ 23:37:37
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv; du får gärna följa mej ^^

2011-01-05 @ 23:57:51
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0