10e oktober! ~lyckat dop!

Hej på er!

vart hemma rätt sent igårkväll så han inte med ngt inlägg
& blogg.se appen vägrade fungera så blev alltså inget!
Men det blev iallafall ett väldigt lyckat dop med mitt underbara
kusinbarn!
hon vart så sjukt snäll under hela dagen/kväll och
sa inte ett ljud. På kvällen när min kusin&hennes sambo höll på
att plocka iordning allt så fick jag ta hand om henne gick runt med henne
i säkert en halv timma och somnade efter typ 20 minuter, aaw så sööt hon är!
sen blev det att underhålla hennes bror som är snart 5 år! :)
Va ju på dopet redan vid halv 12 på dagen eftersom jag åkte dit med min kusin
& hennes sambo som skulle hålla i det. så fick äran att ta hand om lilla selma under tiden! :)

Anyway! Håller på med min berättelsen i engelskan nu som ska vara färdig
tills imon, så får ta och skriva färdigt den så den blir klar!
tänkte bara göra ett inlägg så ni vet att jag lever ;)
aja bloggar nog mera imon för hinner inte mke mera idag!
Pusss!'

får bli en bild på min underbaring!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0