15 september!

Hejsan sötnosar!

Kom hem för kanske lite mer än en timma sen
så har precis tvättat av sminket osv..
Slutade vid två idag, har typ börjat klippa
lite mera & sen blev de ngt permanent igen,
men jag gick in till Emmy en stund & hjälpte henne ist ;) .
Har varit jätte shoppingsugen idag &
har inte varit i stan på ett tag heller så mötte upp
Helen&Laura efter vi slutat så blev lite shopping ändå! :) 
Sedan ringde min saknade lille lotten oxå
så blev en liten stund med henne oxå. ♥     
Efter stan så blev det hem till Helen med Laura åh sen gick vi utåt...
Haha tror jag babblat tillräckligt nu!
lägger upp vad jag fick med mig hem under.
PUSSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0