2012-02-19

Hejsan alla! sov hos min pojke inatt, mys! Är iallafall hemma nu har varit ute med mina hundar, duschat osv, hoppas på att min pojkvän ska komma till mig snart oxå!  I fredags fick min ena lilla vovve, Foffen äran att följe med mig till skolan haha, lite roligt faktiskt, han blev en stor favortit för många & redigt duktig va han oxå, vart jag än gick följde han med haha!  sen blev de direkt hem till pojken & självklart fick foffen följe med dit oxå! :) Har även fått åka till doktorn en än gång på grund av att urinvägsinfektionen kommit tillbaka slutade med pencelinen för 2 dagar sen och fick direkt ny igen! inte kul alls hopas verkligen att denna nya hjälper nu!
Imon blir det förhoppningsvis iväg med familjen åh pojken för att åka skidor få se om man följer med bara...
aja blir kanske ett inlägg till senare! Pusssss!


Att ha vetat hela livet vem du är, får mig att bli blind för den du är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0