Gonatt mina sötnosar!

~Med detta inlägget säger jag godnatt!
Känner mig Mke piggare efter att har varit och tränat i lite mer en än timma, det piggade verkligen upp mig, va nog vad jag behövde! Efter träningen blev de hem åh in i duschen, en stund efter kom min pojkvän till mig, gjorde pannkakor &han fixade eget istea! ;)
Åkte hem till honom en stund sen och tog även med min foffen som fick träffa hans hund & de gick super måste jag säg han är inte den som brukar gå ihop med andra hundar men de funkade faktiskt! Kom hem för ngn timma sen och fick hjälp utav pappa på mitt "islam&judendom" arbete som vi ha i religionen, skönt att ha börjat med de nu har bara lite mer än halva kvar sen renskriva oxå! Aja de fixas mer imon på de! Imon gäller de även skola för mig ska krypa ner i sägen, slå på en film & sedan försöka sova, hörs mer imon Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0