Bio med bästis!

Hej på er! hoppas ni mår bra?! :) Han nästan bara precis vakna förens jag fick ett ryck & ville ta mig till träningen så papi va snäll åh körde mig! tog bussen hem ut med hundarna sedan in i duschen, en stund efter kom min saknade bästis till mig, blev fika åh massa snack! vid halv fem tog vi bussen in till stan för att kolla på bio som började kl 6 så han att gå i stan lite innan den började såg filmen
 - En gång i phuket, ganska rolig faktiskt! :)
lyckad dag som sagt! ligger just nu i sängen med laptopen i knät,
haha ett tag sen faktiskt...  -Anyway i måndags blev de att åka till Vallåsen med
mami,papi, min bror och pojkvän för att åka skidor, redigt kul! även min pojkvän som aldrig åkt skidor innan va hur negativ som helst i början men sen slutade med att han till & med åkte upp med liften själv haha lyckat! i tisdag blev de hem till min kusin som fylde år & sen vidare hem till pojken som gjorde god mat! :) ska nog snart ut (i regnet) för att möta upp honom som kanske snart kommer till mig. kommer bilder sen i måndags i slutet av veckan skulle jag tro, aja puss på er!

Bättre vän än dig får man leta låååångt efter!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0