2011-01-16

Hej på er!

~Hoppas att ni alla mår bra?! :)
Själv har man haft ont i huvudet nästan hela dagen,
så blir nog snart att krypa ner i sängen och sätta på en film eller ngt..
får hoppas man vakna piggare imon!
Blev hämntad av min pojkvän efter skolan så blev hem till honom,
sen hem till mig en stund oxå.
tänkte göra ett nytt kollage för va ett tag sen sist,
men känner att jag har ingen insperation just nu
så får ta de till helgen ist om de inte blir innan,
påtal om helgen är redigt taggad för träning,
har bestämt att gå upp i tid så jag hinner med passen som
är så man hinner träna!
aja nu blir de film pusssss!♥

Får bli en bild på mig&min lille foffe!


Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

följer dig nu! säg till när du följer mig, kram :)

2012-01-17 @ 14:40:49
URL: http://madelajnee.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

följer dig nu :D

2012-01-17 @ 20:00:02
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0