2 januari 2012 - saknad tjej!

Hej sötnosar!

Hoppas ni alla hade en fin& mysig nyår, det har jag iaf haft!
hade gjort ett inlägg innan jag skulle åka men så försvann allt
och sparades bara halva inlägget i utkast så orkade inte skriva om allting igen...
Anyway, min nyår spenderades lite hemma och sen vid halv 8 åkte jag till
min fina pojke♥ och firade nyår hemma hos honom
tillsammans med hans familj, mysigt!
Igår blev de ut & äta med tjejerna åh sen resten
utav kvällen spenerades med min fina!  :)

Redan gått en snart två dagar av 2012, sjukt?!
så länge de slutar bra så är jag nöjd!

Sitter just nu och kolla på ngn film som är på tvn
samtidigt som jag väntar på 
min alldeles för saknade bästa vän
ska komma hit, ska snart ut och möta henne,
helt sjukt  vad den tjejen är saknad!
inte träffats redigt sen i sommras typ ju?
snacka om lycklig tjej!
Gick en runda med hundarna till affären och köpte
med mig frukt så nu väntas fruktsallad och massa snacka! ;)
få se om det blir ett till inlägg annars så hörs vi imon, KRAM.♥



Finare vän får man leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0