2012-01-21

Hej på er!

I torsdags så blev de södra (salongerna),
gick till skolan till&med, redigt duktigt? haha.
aja efter skolan så följde jag med min pojkvän till ullared, 
fick med mig nya lösnaglar som alltid följer med hem efter man varit där!
Igår åkte jag till mormor efter skolan, fikade oxå blir de lite prat med henne,
vid 4 gick jag därifrån för skulle till träningen
som va halv fem stressade som en apa för att jag
skulle hinna & kom precis itid, inte dåligt, aja blev iallafall
en timmars träning & de känns i kroppen idag, skönt!
kvällen blev inte som jag hade tänkt, fick ett redigt tråkigt
besked från min pappa som gjorde mig helt förstörd
,
somnade redan vid halv 8..  mår iallafall lite bättre idag,
mamma väckte mig vid 6 tiden i morse & frågade om
jag ville följa med till falkenberg för min bror skulle spela match,
åkte inom ullared en än gång för mamma&pappa ville dit. 
anyway, kom hem vid 1 tiden, och de va helt vitt på marken
-inte lite försenad snö? synd bara att de är typ nu de känns
som jul tillsillnad från då de va det!
tog iallafall en runda med mina vovvar
haha vissa älskar ju snön mer än andra ;).
ska snart ta och fixa mina naglar (bild kommer),
ska även ta mig tid till bloggen ikväll tänkte jag 
& uppdatera lite exta kan visa vad jag gjorde
iskolan igår när Helen fick ställa upp som hårmodell! :)
blogga mera sen pussssss.

Gammal bild på min & en väldigt liten foffe! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0