Efter en evighet!

Hej på er!

Känns verkligen som att det är en evighet sen jag satt här sist!
Har lixom inte uppdaterat sen jag fyllde år som är över 2 månader sen...
haha duktig tjej!  Men iallafall har ägnat min tid till att plugga,
läma in de sista i skolan innan jag fick sommarlov som vart i torsdags,
sjukt ändå inte länge sen man började ettan lixom?!
aja I fredags tog min pojkvän studenten så blev att
åka in till stan i regnet för att se han och sen hem till honom för att
fira han med hans kompisar och familj, trevligt!
blev att jag sov hos honom med. I lördags blev de bio med älsklingen, mysigt!
Denna veckan har de blivit jobb både i måndags och idag
skönt med ledigt mellanrum ;)
Imon börjar man redan klockan 4 på morgonen,
ser inte så mke fram emot de kan jag säg,
men åh andra sidan så slutar jag tidigare! åh + att det är fredag imon skönt!
På lördag åker hela min familj till turkiet medans jag blir kvar här hemma med
mina hundar! ska jobba oxå så frågade inte efter de ändå!
Så blir en vecka hemma själv med mina hundar,
tur man har en pojkvän som kommer och håller en sällskap! ♥

Bild sen studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0