21 februari

Hejhej!

Har nt blivit så mke bloggande sen sist, men nu är jag tillbaka igen!

Sov över hos lottisen i fredags sen igår sålde vi tidningen fy fan va
jag blev irriterad gick typ en 5 km som allt och efter oss hade vi en
pulka som vi gick och släpade på full med tidningar hah usch det va
nog ingen vacket syn ;) . efter de stack vi in till stan och va med Tilda,
Jullan, Hanna&Fredrik - gick till fribergs och fikade.


på kvällen blev de åka hem till Alexia som skulle firas idag ist för imorgon,
kollade på melodifestivalen och åt cheeskake som Anette hade gjort, mums!





Nu ska jag in i duschen sedan ringa
Michelle som fyller år idag! :D<33





Grattis min lille bäbbis som fyller 15 år idag!! <333


Kommentarer
Postat av: michie

taack älskling :D<3

2010-02-21 @ 13:39:22
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0