1a december 2011!

Hej på er!
1a december idag! Helt sjukt så fort tiden gått, bara 23 dagar kvar tills julafton!
Anyway har i allafall sovit över hos Laura från i tisdags så kanske därför jag får skylla på min dåliga uppdatering (igen). Slutade iallafall vid tjugo i två idag och nu sitter jag och Laura i bilen på väg till Ullared! Skojj!
Får väll säkert med sig lite små grejer hem som vanligt! Aja ska försöka uppdatera mera sen... Annars så Har de inte hänt så Mke skola som vanligt. På tal om inget annat så ska jag äntligen färga mitt hår imon, emma ska göra det i skola! Hoppas de blir som jag tänkt nu bara! Aja hörs när vi hörs Puss på er!

Bilder sen förra gången jag och lorre va i Ullared!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0