Ett tag sen!

Hej på er!
Har inte bloggar på nästan en hel vecka?!
Har inte varit hemma så Mke och så har inte Internet funkat på Iphonen heller så har inte kunnat uppdatera där ifrån heller, men nu funkar de igen och jag är tillbaka!
-Helgen har jag iallafall spenderat med min lille Laura, sjukt kul har vi haft, like always! Amer och matijas kom även förbi i fredags och i lördags så blev de Wii och dans! Sjukt kul hade vi i allafall!
~ igår vart de ju 1a advent, helt sjukt så snabbt tiden går! Iaf vaknade upp hemma hos Laura sen kom papi och hämtade mig, redan vid 12 tiden igår så varnade dom ju klass 3 varning. Laura kom hem till mig vid 5 tiden och då vart de ju inte lite storm ute! Skulle ju egentligen in till stan för julskyltning, precis som varje år, så kändes lite surt att sitta hemma pga stormen som vart ute, va precis som hela huset skulle flyga iväg!
-Vaknade för en stund sen med världens huvudvärk, gick in i duschen och gjorde lite frukost så nu ligger jag i soffan med en film och en kopp te, få se om jag mår bättre sen blir i allafall hemma från skolan idag! Ska även se till så jag får pluggat. Laura ligger fortfarande och sover.
Aja ska fortsätta se klart filmen nu men bloggar mera sen, hoppas att ni haft en bra helg! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0