Sista dagen på lovet!

Hejhej!

Ett tag sen sist!
Lovet är snart slut, sista dagen idag!
Men så är det! har varit med Laura typ hela lovet och stan var & vart annan dag så har inte haft möjlighet till datan om man säger så, även ifall jag hade kunnat uppdatera från iphonen...
Anyway sitter just nu och vänta på att bussen ska komma, ska in till stan och möta Laura sen hem till henne, blir nog en lugn kväll, gäller ju vara utvilad tills imon när skolan börjar igen.
-Något jag ska göra här i bloggen är iallafall att ändra designen, sjukt tråkig/uttjatad så de ska jag försöka ta itu med iallafall, få se när jag hinner bara.
Aja får sluta skriva mer nu för bussen kommer snart, hörs mera imon,
Hoppas ni alla haft ett trevligt lov iallafall! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0