2a september!

Hej på er!

Har varit i salongerna idag oxå, är ju där onsdag,torsdag&fredag,
alltså tre dagar i veckan.  
Idag fick vi komma med förslag vad vi
ville göra så jag sa direkt att jag ville färga ögonfransarna!
så det vart bara att tvätta av mascaran och börja färga på varandra,
blev faktiskt nöjd med mitt resultat eftersom att jag har väldigt ljusa
ögonfransar annars så blev det lite skillnad. slutade typ halv tre idag
så efter de blev det hem och sen åkte vi till mina kusiner för deras
mamma fyller år och sen gick jag in till stan för att möta min underbara lotta,
fyfasiken vad jag har saknat henne va as länge sen jag grät så mycket
som jag gjode när jag såg henne!!! :')
   
sedan gick vi till bion för att möta söta amanda, blev att vi såg apflickorna,
inte den bästa jag sett om jag säger så hur seg som helst menmen.

Kom hem för en liten stund sen, jag & amanda va duktiga och gick hem ifrån stan.
ska nog snart sova imon blir det jobba sen antagligen ullared med Laura! ;D
aja få se!
men bloggar mera imon! pussssar!♥

Jag älskar dig bästa vän! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0