lördag!

hej på er!

Igår vart de ju skolfoto  och efter de så fick vi sluta,
nästan alla höll på hela morgonen (alltså på salongerna)
att göra sig i ordning fixa sig osv, kul men dock lite stressigt!
Blev inte så speciellt nöjd med bilden vi tog heller,
men det återstår att se...  direkt efter fotot så hämtade mami&
min bror upp mig & laura sen blev det vidare till ullared! 
hittade lite småsaker, som alltid?, jag&lorre trivdes där iaf ;)
Sen blev det att hon sov hemma hos mig, va uppe till halv 4 imorse
ååh + att man skulle ut åh jobba kl 9, tur man fick hjälp av laura! :)
Är inte världens piggaste just nu!  
Jag & laura tog även bussen till söndrum idag, jag skulle lämna
mina små kaninungar som blivit stora nog, åkte först in till stan sen
bytade buss till söndrum haha snacka om att folket glodde är man
gick in med dom på bussen -.-      . 
Anyway!  bjuder på ngn bild sen igår innan fotot! :)

KRAM!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0