min dag imon!

Hejhej!
ett tag sen sist? har tyvärr fått det till en vana...
anyway, har suttit i över 3 timmar sammanlagt och raderat massa
''onödiga'' inlägg här på bloggen har ungefär 23 sidor med inlägg kvar utav 87,
så de är en hel del som är borta! 

~Har ju haft påsklov nu i en vecka, har mest varit med min pojkvän under lovet,
men även hunnit med en shopping dag i göteborg med bästa lotten! och annat skoj!

börjar ju skolan imon igen, åh ska upp tidigt så jag hinner ducha osv..
på eftermiddagen så blir de gäster som kommer för att fira mig,
har säkert tjatat om denna dagen i minst 3 veckor (a.
men fyller man år så gör man! ;)
haha min pojkvän har redan ringt och grattat mig, gulllligt!♥
aja få se om jag slänger in ett inlägg imon eller hur de blir! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0