Andra februari tvåtusentolv!

Hejsan sötnosar!♥

Hoppas ni alla mår bra?! :)
Vet att de har blivit väldigt dålig bloggning så senaste men
ska försöka hålla mig uppdaterad så mke jag kan!

-Anyway, igår blev de stan med Helen efter skolan
fick med mig lite nya smycken hem,
(kan lägga upp bild imon eller ngt om ni vill de?) han även med en fika på Hello, 
Efter stan han jag bara precis hem så kom Amanda och hämtade mig
sen blev de träning som gällde för oss!  Idag har jag bara varit i skolan sen blev de
hem till min fina pojkvän & sendan hem till mig!
aja få se om de blir ett till inlägg eller inte,
klockan börja bli sent och jag har skola imon,
puss på er iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0