Evelina is back!

Hej på er!

Ett tag sen sist!
Har ju som sagt lov och inte haft tid att tillängna så
mke tid till bloggen som ni kanske märkt, huh?
Men nu är jag tillbaka igen iallafall!
Idag är sista lovdagen, hade inte skadat med 3 veckor till kan jag säg!
mitt lov har iaf varit på topp!
har mest varit med min fina pojke, fast hunnit med rätt mke ändå,
dagen då bästis kom hit & sov så blev de e-stop dagen
efter och i fredags blev de bowling med min fina&söta Emmy,
gissa vem som vann? aja inte va de jag iallafall haha. ;)
aja skola imon, känns så där faktiskt men ändå okej att
komma tillbaka till det så kallade ''verkligheten''.
E
fter skolan blir de att tagga intervall träning med emmy!!!
få se hur de kommer gå? haha.
aja blogga mera sen pussss!


Kommentarer
Postat av: sanna karlsson

Fin blogg verkligen! :)

2012-01-09 @ 21:21:54
URL: http://karlssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0