Ensamheten tar över!

Hej på er!
Har snart varit själv i huset i en vecka (på lördag),
trodde jag oxå skulle få lite ''semester'' medans familjen är i
turkiet, men ensamheten slår nog allt, det är verkligen hemskt!
Det är helt dött i hela huset och ensamheten tar över..
Hade jag inte haft mina hundar hos mig så vet jag inte vad jag hade gjort!
Visst självklart har min pojkvän oxå haft mig sällskap men det är
kvällarna/nätterna som är värst, åh eftersom han oxå
jobba så stannar han inte varje natt.. 
Aja ska sluta klaga på min ensamhet haha men måsta
fasktiskt erkänna att jag saknar dom!
Idag började jag jobba kl 9 åh slutade vid 13, skönt!
Imon kväll blir det tacomys med älsklingen,
ser fram emot de! :)
Tänkte att jag skulle tipsa er om en sjukt bra olja till håret
som verkligen gör under! men tar de i nästa inlägg ;)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0