ett halvår imon!♥

Hej på er!

Hoppas ni alla hade en fin midsommar igår! :)
själv så regnade det nästan hela dagen men fram
 mot kvällen så höll de uppe så blev att
grilla med min pojkvän osv så de va riktigt mysigt faktiskt,
& blev såklart jordgubbar till efterätt oxå!
Idag har äntligen min efterlängtade familj kommit hem
efter en veckas semester i turkiet,
skönt att ha dom hemma igen! Sitter just nu åh kolla lite kläder se,
hittar hur mke som helst som jag bara hade velat klicka hem..
Men tur ändå att man inte är 18 än hade säkert fått minst 3 paket i veckan
+ räkningar på de, som är mindre kul!
 
Imorgon firar jag och min fina pojkvän ett halvår helt sjukt så fort de ha gått! ♥
aja nu blir det film och sen försöka sova är sjukt trött.
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0